- importsource = "00131962-2009-01.txt"
- Artículo:
The Value of the Operational Principle in Instructional Design
- Autor:
Gibbons, Andrew S.
- Página:
3
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
49
- Número:
1
- Periodo:
Enero - Febrero 2009
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2009-01.txt
- Documento número 1026416
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Open Educational Resources on U.S. Public History Websites: Implications for Designers and Developers
- Autor:
Mattke, Paige Hawkins
- Página:
9
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
49
- Número:
1
- Periodo:
Enero - Febrero 2009
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2009-01.txt
- Documento número 1026417
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning from the Pros: How Experienced Designers Translate Instructional Design Models into Practice
- Autor:
Ertmer, Peggy A.;
- Página:
19
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
49
- Número:
1
- Periodo:
Enero - Febrero 2009
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2009-01.txt
- Documento número 1026418
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transmergent Learning and the Creation of Extraordinary Educational Experiences
- Autor:
Honebein, Peter C.
- Página:
27
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
49
- Número:
1
- Periodo:
Enero - Febrero 2009
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2009-01.txt
- Documento número 1026419
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Applications of Cognitive Load Theory to Multimedia-Based Foreign Language Learning
- Autor:
Chen, I.-Jung
- Página:
34
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
49
- Número:
1
- Periodo:
Enero - Febrero 2009
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2009-01.txt
- Documento número 1026420
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:49 a. m.
- Enlace directo