- importsource = "00131962-2010-04.txt"
- Artículo:
Continuous partial attention: Reconsidering the role of online learning in the age of interruption
- Autor:
Ellen Rose
- Página:
41
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-04.txt
- Documento número 1026559
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Q & A with Ed Tech Leaders: Interview with Paul Kirschner
- Autor:
Michael F. Shaughnessy
Susan M. Fulgham
- Página:
47
- Sección:
Regular features
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-04.txt
- Documento número 1026560
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Q & A with Ed Tech Leaders: Interview with Heikki Kynäslahti, Seppo Tella, Olli Vesterinen, Lasse Lipponen
- Autor:
Michael F. Shaughnessy
Susan M. Fulgham
- Página:
52
- Sección:
Regular features
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-04.txt
- Documento número 1026561
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational technology classics: Man, ritual, the establishment, and instructional technology
- Autor:
Charles F. Hoban
- Página:
56
- Sección:
Regular features
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-04.txt
- Documento número 1026562
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book reviews: “Total engament: Using games and virtual worlds to change the way people work and businesses compete”
- Autor:
Byron Reeves
Leighton Read
- Página:
58
- Sección:
Regular features
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-04.txt
- Documento número 1026563
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:51 a. m.
- Enlace directo