- importsource = "00219584-1989-05.txt"
- Artículo:
Use of modified laboratory instruction for improving science process skills acquisition
- Autor:
N. K. Goh
K. A. Toh
L. S. Chia
- Página:
430
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-05.txt
- Documento número 243085
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Calculus: A pump and not a filter, Chemistry: A pump and not a filter
- Autor:
Fred H. Walters
- Página:
432
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-05.txt
- Documento número 243086
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Safe disposal of unwanted school chemicals: A proven plan
- Autor:
Jack A. Gerlovich
Jim Miller
- Página:
433
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-05.txt
- Documento número 243087
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A simple qualitative technique for pattern recognition in structure-activity relationships
- Autor:
Glenn Roy
- Página:
435
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-05.txt
- Documento número 243088
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A microscale study of gaseous diffusion
- Autor:
Dianne N. Epp
Edward J. Lyons
David W. Brooks
- Página:
436
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-05.txt
- Documento número 243089
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Enlace directo