- importsource = "00219584-2009-02.txt"
- Artículo:
Gadolinium: Central Metal of the Lanthanoids
- Autor:
Michael Laing
- Página:
188
- Sección:
In the Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
2
- Periodo:
February 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-02.txt
- Documento número 523381
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relating Functional Groups to the Periodic Table
- Autor:
Jef Struyf
- Página:
190
- Sección:
In the Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
2
- Periodo:
February 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-02.txt
- Documento número 523382
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Simple Algorithm To Convert Complex Organic Molecules into Their Straight-Chain Conformations
- Autor:
Dwayne A. Dias
- Página:
194
- Sección:
In the Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
2
- Periodo:
February 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-02.txt
- Documento número 523383
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Computational Experiment of the Endo versus Exo Preference in a Diels–Alder Reaction
- Autor:
Christopher N. Rowley
Tom K. Woo
Nick J. Mosey
- Página:
199
- Sección:
In the Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
2
- Periodo:
February 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-02.txt
- Documento número 523384
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Illustrating the Concept of Sparingly Soluble Salts Using Various Copper Compounds. A Classroom Demonstration
- Autor:
Daniel W. O'Sullivan
Collier C. Crouch
- Página:
202
- Sección:
In the Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
2
- Periodo:
February 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-02.txt
- Documento número 523385
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:26 a. m.
- Enlace directo