- importsource = "00219584-2013-02.txt"
- Artículo:
ConfChem Conference on Case-Based Studies in Chemical Education: One Story, Different Classes–Using the Same Case Study for Different Levels of Chemistry Students
- Autor:
Ann T. S. Taylor
- Página:
266
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-02.txt
- Documento número 249080
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Case-Based Studies in Chemical Education: Use of Case Study for the Introductory Chemistry Laboratory Environment
- Autor:
Valerie A. Frerichs
- Página:
268
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-02.txt
- Documento número 249081
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Real Costs of Publishing the Journal
- Autor:
Norbert J. Pienta
- Página:
145
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-02.txt
- Documento número 1141669
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Review of Chemistry in Theatre: Insufficiency, Phallacy or Both
- Autor:
George B. Kauffman
Laurie M. Kauffman
- Página:
147
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-02.txt
- Documento número 1141670
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Review of A Guide to Academia: Getting Into and Surviving Grad School, Postdocs, and a Research Job
- Autor:
Robert E. Buntrock
- Página:
149
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-02.txt
- Documento número 1141671
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Enlace directo