- importsource = "00219584-2014-09.txt"
- Artículo:
A Hands-On Activity Incorporating the Threefold Representation on Limiting Reactant
- Autor:
Angélica M. González-Sánchez
Edgardo L. Ortiz-Nieves
Zuleika Medina
- Página:
1464
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 249692
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Visualizing Gas Adsorption on Porous Solids: Four Simple, Effective Demonstrations
- Autor:
Ocean Cheung
- Página:
1468
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 249693
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Determination of Al Content in Commercial Samples through Stoichiometry: A Simple Experiment for an Advanced High-School Chemistry Olympiad Preparatory Course
- Autor:
Kássio M. G. de Lima
Ámison R. L. da Silva
João P. F. de Souza
- Página:
1473
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 249694
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Novel General Chemistry Laboratory: Creation of Biomimetic Superhydrophobic Surfaces through Replica Molding
- Autor:
Samuel Verbanic
Owen Brady
Ahmed Sanda
- Página:
1477
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 249695
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sol–Gel Application for Consolidating Stone: An Example of Project-Based Learning in a Physical Chemistry Lab
- Autor:
Desireé M. de los Santos
Antonio Montes
Antonio Sánchez-Coronilla
- Página:
1481
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 249696
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo