- importsource = "00219584-2015-09.txt"
- Artículo:
ConfChem Conference on Flipped Classroom: Using a Blog To Flip a Classroom
- Autor:
January D. Haile
- Página:
1572
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 250116
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Flipped Classroom: Flipping at an Open-Enrollment College
- Autor:
Kelly B. Butzler
- Página:
1574
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 250117
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Flipped Classroom: Improving Student Engagement in Organic Chemistry Using the Inverted Classroom Model
- Autor:
Robert D. Rossi
- Página:
1577
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 250118
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Flipped Classroom: Just-in-Time Teaching in Chemistry Courses with Moodle
- Autor:
Jennifer L. Muzyka
- Página:
1580
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 250119
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ConfChem Conference on Flipped Classroom: Spring 2014 ConfChem Virtual Poster Session
- Autor:
Robert E. Belford
Matthew Stoltzfus
Justin B. Houseknecht
- Página:
1582
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 250120
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo