- importsource = "00219584-2016-03.txt"
- Artículo:
The Stepping Stone Approach to Teaching Chemical Information Skills
- Autor:
Andrew A. Yeagley
Sarah E. G.
Porter, Melissa C
- Página:
423
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142930
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Information Literacy at a Liberal Arts College
- Autor:
George E. Greco
- Página:
429
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142931
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Combination Course and Lab-Based Approach To Teaching Research Skills to Undergraduates
- Autor:
Amy M. Danowitz
Ronald C. Brown
Clinton D. Jones
- Página:
434
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142932
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Combining Chemical Information Literacy, Communication Skills, Career Preparation, Ethics, and Peer Review in a Team-Taught Chemistry Course
- Autor:
Mary Lou Baker Jones
Paul G. Seybold
- Página:
439
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142933
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating Chemical Information Instruction into the Chemistry Curriculum on Borrowed Time: A Multiyear Case Study of a Capstone Research Report for Organic Chemistry
- Autor:
Danielle L. Jacobs
Heather A. Dalal
Patricia H. Dawson
- Página:
444
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142934
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo