1. importsource = "00219584-2016-03.txt"
Se encontraron 54 resultados.
Artículo:

The Stepping Stone Approach to Teaching Chemical Information Skills

Autor:

Andrew A. Yeagley

Sarah E. G.

Porter, Melissa C

Página:

423

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 1142930
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Chemical Information Literacy at a Liberal Arts College

Autor:

George E. Greco

Página:

429

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 1142931
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Combination Course and Lab-Based Approach To Teaching Research Skills to Undergraduates

Autor:

Amy M. Danowitz

Ronald C. Brown

Clinton D. Jones

Página:

434

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 1142932
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Combining Chemical Information Literacy, Communication Skills, Career Preparation, Ethics, and Peer Review in a Team-Taught Chemistry Course

Autor:

Mary Lou Baker Jones

Paul G. Seybold

Página:

439

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 1142933
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrating Chemical Information Instruction into the Chemistry Curriculum on Borrowed Time: A Multiyear Case Study of a Capstone Research Report for Organic Chemistry

Autor:

Danielle L. Jacobs

Heather A. Dalal

Patricia H. Dawson

Página:

444

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 1142934
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo