1. importsource = "00219584-2016-09.txt"
Se encontraron 64 resultados.
Artículo:

The materials characterization central laboratory: an open-ended laboratory program for fourth-year undergraduate and graduate students

Autor:

Chisato Izutani

Daisuke Fukagawa

Makoto Miyasita

Página:

1667

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250546
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching outside the classroom: field trips in crystallography education for chemistry students

Autor:

Brian J. Malbrecht

Michael G. Campbell

Yu-Sheng Chen

Página:

1671

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250547
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Undergraduates need a safety education!

Autor:

Robert H. Hill Jr.

Página:

1495

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 1143135
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comment on “Thermodynamics of sodium dodecyl sulfate (SDS) micellization: an undergraduate laboratory experiment

Autor:

Xinhua Xu

Página:

1499

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 1143136
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Analysis of instructor facilitation strategies and their influences on student argumentation: a case study of a process oriented guided inquiry learning physical chemistry classroom

Autor:

Courtney Stanford

Alena Moon

Marcy Towns

Página:

1501

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 1143137
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Enlace directo