- importsource = "00219584-2016-09.txt"
- Artículo:
The materials characterization central laboratory: an open-ended laboratory program for fourth-year undergraduate and graduate students
- Autor:
Chisato Izutani
Daisuke Fukagawa
Makoto Miyasita
- Página:
1667
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 250546
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching outside the classroom: field trips in crystallography education for chemistry students
- Autor:
Brian J. Malbrecht
Michael G. Campbell
Yu-Sheng Chen
- Página:
1671
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 250547
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Undergraduates need a safety education!
- Autor:
Robert H. Hill Jr.
- Página:
1495
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 1143135
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comment on “Thermodynamics of sodium dodecyl sulfate (SDS) micellization: an undergraduate laboratory experiment
- Autor:
Xinhua Xu
- Página:
1499
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 1143136
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analysis of instructor facilitation strategies and their influences on student argumentation: a case study of a process oriented guided inquiry learning physical chemistry classroom
- Autor:
Courtney Stanford
Alena Moon
Marcy Towns
- Página:
1501
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 1143137
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo