- importsource = "00219584-2016-10.txt"
- Artículo:
Small Groups, Significant Impact: A Review of Peer-Led Team Learning Research with Implications for STEM Education Researchers and Faculty
- Autor:
Sarah Beth Wilson
Pratibha Varma-Nelson
- Página:
1686–1702
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
10
- Periodo:
11 octubre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-10.txt
- Documento número 1143171
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating Students’ Reasoning about Acid–Base Reactions
- Autor:
Melanie M. Cooper
Hovig Kouyoumdjian
Sonia M. Underwood
- Página:
1703–1712
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
10
- Periodo:
11 octubre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-10.txt
- Documento número 1143172
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Characterizing Students’ Mechanistic Reasoning about London Dispersion Forces
- Autor:
Nicole Becker
Keenan Noyes
Melanie Cooper
- Página:
1713–1724
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
10
- Periodo:
11 octubre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-10.txt
- Documento número 1143173
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Self-Explanations in the Laboratory To Connect Theory and Practice: The Decision/Explanation/Observation/Inference Writing Method
- Autor:
Andrea Gay Van Duzor
- Página:
1725–1730
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
10
- Periodo:
11 octubre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-10.txt
- Documento número 1143174
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Education in India: Addressing Current Challenges and Optimizing Opportunities
- Autor:
Mangala Sunder Krishnan
R. Brakaspathy
E. Arunan
- Página:
1731–1736
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
10
- Periodo:
11 octubre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-10.txt
- Documento número 1143175
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo