- importsource = "00333085-1998-02.txt"
- Artículo:
School Psychologists, Perceptions of Priorities for Dealing With the Dropout Problem
- Autor:
Carla J. Egyed
David E. McIntosh
Kay S. Bull
- Página:
153
- Sección:
Educational Practices and Problems
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 1294651
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving Teacher Prediction of Children at Risk for Reading Failure
- Autor:
Jane M. Flym
Mohammad Hoseein Rahbar
- Página:
163
- Sección:
General
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 1294652
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Helping Grandkin Grandehildren Raised by Grandparent: Expanding Psychology in the Schools
- Autor:
Oliver W. Edwars
- Página:
173
- Sección:
General
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 1294653
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Schools Memberhip Among Students With Learning Disabilities and Nondisabled Students in a Semirural High Schools
- Autor:
Winston J. Hagborg
- Página:
183
- Sección:
General
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 1294654
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book Reviews
- Autor:
Gilbert R. Gredler
Gloria E. Miller
William E. Roweton at 5
- Página:
189
- Sección:
Reviews of literature
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 1294655
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo