- importsource = "03601315-2007-04.txt"
- Artículo:
Designing agents to support learning by explaining
- Autor:
Jeffrey Holmes
- Página:
523
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-04.txt
- Documento número 983354
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A meta-cognitive tool for courseware development, maintenance, and reuse
- Autor:
John W. Coffey
- Página:
548
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-04.txt
- Documento número 983355
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Performing a course material enhancement process with asynchronous interactive online system
- Autor:
Hei-Chia Wang
- Página:
567
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-04.txt
- Documento número 983356
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
LIM-G: Learner-initiating instruction model based on cognitive knowledge for geometry word problem comprehension
- Autor:
Wing-Kwong Wong
Sheng-Cheng Hsu
Shih-Hung Wu
- Página:
582
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-04.txt
- Documento número 983357
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Young children’s ability to use a computer mouse
- Autor:
Afke Donker
Pieter Reitsma
- Página:
602
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-04.txt
- Documento número 983358
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
- Enlace directo