1. importsource = "03601315-2007-12.txt"
Se encontraron 104 resultados.
Artículo:

Common needs and different agendas: How trainee teachers make progress in their ability to use ICT in subject teaching. Some lessons from the UK.

Autor:

Haydn, Terry Anthony

Barton, Roy

Página:

1018

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-12.txt

  • Documento número 770473
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Visualization of participation: Does it contribute to successful computer-supported collaborative learning?

Autor:

Janssen, Jeroen

Erkens, Gijsbert

Kanselaar, Gellof

Página:

1037

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-12.txt

  • Documento número 770474
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Surveying instructor and learner attitudes toward e-learning.

Autor:

Liaw, Shu-Sheng

Huang, Hsiu-Mei

Chen, Gwo-Dong.

Página:

1066

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-12.txt

  • Documento número 770475
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A role-playing virtual world for web-based application courses.

Autor:

Depradine, Colin

Página:

1081

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-12.txt

  • Documento número 770476
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Does lego training stimulate pupils’ ability to solve logical problems?

Autor:

Holgersson, Thomas

Página:

1111

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-12.txt

  • Documento número 770477
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
  • Enlace directo