- importsource = "03601315-2007-12.txt"
 
- Artículo:
 Common needs and different agendas: How trainee teachers make progress in their ability to use ICT in subject teaching. Some lessons from the UK.
- Autor:
 Haydn, Terry Anthony
Barton, Roy
- Página:
 1018
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 49
- Número:
 4
- Periodo:
 Diciembre 2007
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2007-12.txt
- Documento número 770473
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Visualization of participation: Does it contribute to successful computer-supported collaborative learning?
- Autor:
 Janssen, Jeroen
Erkens, Gijsbert
Kanselaar, Gellof
- Página:
 1037
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 49
- Número:
 4
- Periodo:
 Diciembre 2007
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2007-12.txt
- Documento número 770474
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Surveying instructor and learner attitudes toward e-learning.
- Autor:
 Liaw, Shu-Sheng
Huang, Hsiu-Mei
Chen, Gwo-Dong.
- Página:
 1066
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 49
- Número:
 4
- Periodo:
 Diciembre 2007
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2007-12.txt
- Documento número 770475
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A role-playing virtual world for web-based application courses.
- Autor:
 Depradine, Colin
- Página:
 1081
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 49
- Número:
 4
- Periodo:
 Diciembre 2007
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2007-12.txt
- Documento número 770476
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Does lego training stimulate pupils’ ability to solve logical problems?
- Autor:
 Holgersson, Thomas
- Página:
 1111
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 49
- Número:
 4
- Periodo:
 Diciembre 2007
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2007-12.txt
- Documento número 770477
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Enlace directo