- importsource = "03601315-2008-08.txt"
- Artículo:
Exploring the types and reasons of Internet-triggered academic dishonesty among Turkish undergraduate students: Development of Internet-Triggered Academic Dishonesty Scale (ITADS)
- Autor:
Yavuz Akbulut
Serkan ?enda?
Gürkay Birinci
Kerem K?l?çer
Mehmet C ?ahin
Hatice F Odaba??
- Página:
463
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92735
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design and development of a technology enhanced hybrid instruction based on MOLTA model: Its effectiveness in comparison to traditional instruction
- Autor:
Omer Delialioglu
Zahide Yildirim
- Página:
474
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92736
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Construction and analysis of educational tests using abductive machine learning
- Autor:
El-Sayed M. El-Alfy
Radwan E. Abdel-Aal
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589900
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The structure of the help-seeking process in collaboratively using a computer coach in problem-based learning
- Autor:
Julien Mercier
Carl Frederiksen
- Página:
17
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589901
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of synchronous inter-networked teacher training in Information and Communication Technology integration
- Autor:
Stewart Martin
Michael Vallance
- Página:
34
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589902
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo