1. importsource = "03601315-2008-08.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

Exploring the types and reasons of Internet-triggered academic dishonesty among Turkish undergraduate students: Development of Internet-Triggered Academic Dishonesty Scale (ITADS)

Autor:

Yavuz Akbulut

Serkan ?enda?

Gürkay Birinci

Kerem K?l?çer

Mehmet C ?ahin

Hatice F Odaba??

Página:

463

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 92735
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Design and development of a technology enhanced hybrid instruction based on MOLTA model: Its effectiveness in comparison to traditional instruction

Autor:

Omer Delialioglu

Zahide Yildirim

Página:

474

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 92736
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Construction and analysis of educational tests using abductive machine learning

Autor:

El-Sayed M. El-Alfy

Radwan E. Abdel-Aal

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 589900
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The structure of the help-seeking process in collaboratively using a computer coach in problem-based learning

Autor:

Julien Mercier

Carl Frederiksen

Página:

17

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 589901
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of synchronous inter-networked teacher training in Information and Communication Technology integration

Autor:

Stewart Martin

Michael Vallance

Página:

34

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 589902
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Enlace directo