1. importsource = "03601315-2009-04.txt"
Se encontraron 57 resultados.
Artículo:

Negotiation of meaning and co-construction of knowledge: An experimental analysis of asynchronous online instruction

Autor:

Darrell M. Hull

Terrill F. Saxon

Página:

624

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 632586
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Fast searching for information on the Internet to use in a learning context: The impact of domain knowledge

Autor:

Teena Willoughby

S. Alexandria Anderson

Eileen Wood

Julie Mueller, Craig Ross

Página:

640

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 632587
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do students benefit equally from interactive computer simulations regardless of prior knowledge levels?

Autor:

Seong Ik Park

Gyumin Lee

Meekyoung Kim

Página:

649

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 632588
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Collaborative learning as a collective competente when students use the potential of meaning in asynchronous dialogues

Autor:

Lisbeth Amhag

Anders Jakobsson

Página:

656

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 632589
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing Web literacy in collaborative inquiry activities

Autor:

Els Kuiper

Monique Volman

Jan Terwel

Página:

668

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 632590
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo