- importsource = "03601315-2009-05.txt"
- Artículo:
Using online annotations to support error correction and corrective feedback
- Autor:
Shiou-Wen Yeh
Jia-Jiunn Lo
- Página:
882
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 632608
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Empirical user studies inform the design of an e-notetaking and information assimilation system for students in higher education
- Autor:
Yolanda Jacobs Reimer
Erin Brimhall
Chen Cao
Kevin O’Reilly
- Página:
893
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 632609
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing technology for emergent literacy: The PictoPal initiative
- Autor:
Susan McKenney
Joke Voogt
- Página:
719
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 983715
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining gender differences in attitudes toward interactive classroom communications systems (ICCS)
- Autor:
Robin H. Kay
- Página:
730
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 983716
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multimedia application with animated cartoons for teaching science in elementary education
- Autor:
K. Dalacosta
M. Kamariotaki-Paparrigopoulou
J.A. Palyvos
N. Spyrellis
- Página:
741
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 983717
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo