- importsource = "03601315-2010-04.txt"
- Artículo:
- Student engagement and blended learning: Portraits of risk 
- Autor:
- Debbie Holley - Martin Oliver 
- Página:
- 693 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 54 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Abril 2010 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2010-04.txt 
- Documento número 703230
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- ‘There was a lot of learning going on’ Using a digital medium to support learning in a professional course for new HE lecturers 
- Autor:
- Sarah Chesney - Caroline Marcangelo 
- Página:
- 701 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 54 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Abril 2010 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2010-04.txt 
- Documento número 703231
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Quality enhancement for e-learning courses: The role of student feedback 
- Autor:
- Magdalena Jara - Harvey Mellar 
- Página:
- 709 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 54 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Abril 2010 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2010-04.txt 
- Documento número 703232
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Formative e-assessment: Practitioner cases 
- Autor:
- Norbert Pachler - Caroline Daly - Yishay Mor - Harvey Mellar 
- Página:
- 715 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 54 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Abril 2010 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2010-04.txt 
- Documento número 703233
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Net generation or Digital Natives: Is there a distinct new generation entering university? 
- Autor:
- Chris Jones - Ruslan Ramanau - Simon Cross - Graham Healing 
- Página:
- 722 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 54 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Abril 2010 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2010-04.txt 
- Documento número 703234
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 