1. importsource = "03601315-2011-03.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

The role of interest and images in slideware presentations.

Autor:

Tangen, Jason M.

Constable, Merryn D.

Durrant, Eric

Teeter, Chris

Beston, Brett R.

Kim, Joseph A..

Página:

865

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93329
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An enhanced concept map approach to improving children’s storytelling ability.

Autor:

Liu, Chen-Chung

Chen, Holly S.L.

Shih, Ju-Ling

Huang, Guo-Ting

Liu, Baw-Jhiune.

Página:

873

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93330
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

E-Learning personalization based on hybrid recommendation strategy and learning style identification.

Autor:

Klašnja-Mili?evi?, Aleksandra

Vesin, Boban

Ivanovi?, Mirjana

Budimac, Zoran.

Página:

885

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93331
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An eclectic model for assessing e-learning readiness in the Iranian universities.

Autor:

Darab, B.

Montazer, Gh.A..

Página:

900

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93332
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers’ opinion survey on the use of ICT tools to support attendance-based teaching.

Autor:

Castro Sánchez, José Juan

Chirino Alemán, Elena.

Página:

911

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93333
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo