1. importsource = "03601315-2012-02.txt"
Se encontraron 48 resultados.
Artículo:

Critical success factors for e-learning in developing countries: A comparative analysis between ICT experts and faculty

Autor:

Wannasiri Bhuasiri

Oudone Xaymoungkhoun

Hangjung Zo

Jae Jeung Rho

Andrew P. Ciganek

Página:

843

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 712657
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Can multiple “spatial” virtual timelines convey the relatedness of chronological knowledge across parallel domains?

Autor:

Liliya Korallo

Nigel Foreman

Stephen Boyd-Davis

Magnus Moar

Mark Coulson

Página:

856

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 712658
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The role of collective efficacy, cognitive quality, and task cohesion in computer-supported collaborative learning (CSCL)

Autor:

Shu-Ling Wang

Gwo-Jen Hwang

Página:

679

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984264
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Researching instructional use and the technology acceptation of learning management systems by secondary school teachers

Autor:

Cindy De Smet

Jeroen Bourgonjon

Bram De Wever

Tammy Schellens

Martin Valcke

Página:

688

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984265
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring the relation between visualizer–verbalizer cognitive styles and performance with visual or verbal learning material

Autor:

Bas Kollöffel

Página:

697

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984266
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo