- importsource = "03601315-2012-02.txt"
- Artículo:
Critical success factors for e-learning in developing countries: A comparative analysis between ICT experts and faculty
- Autor:
Wannasiri Bhuasiri
Oudone Xaymoungkhoun
Hangjung Zo
Jae Jeung Rho
Andrew P. Ciganek
- Página:
843
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 712657
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Can multiple “spatial” virtual timelines convey the relatedness of chronological knowledge across parallel domains?
- Autor:
Liliya Korallo
Nigel Foreman
Stephen Boyd-Davis
Magnus Moar
Mark Coulson
- Página:
856
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 712658
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of collective efficacy, cognitive quality, and task cohesion in computer-supported collaborative learning (CSCL)
- Autor:
Shu-Ling Wang
Gwo-Jen Hwang
- Página:
679
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 984264
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Researching instructional use and the technology acceptation of learning management systems by secondary school teachers
- Autor:
Cindy De Smet
Jeroen Bourgonjon
Bram De Wever
Tammy Schellens
Martin Valcke
- Página:
688
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 984265
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the relation between visualizer–verbalizer cognitive styles and performance with visual or verbal learning material
- Autor:
Bas Kollöffel
- Página:
697
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 984266
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo