- importsource = "03601315-2012-03.txt"
- Artículo:
Blog-enhanced ICT courses: Examining their effects on prospective teachers’ ICT competencies and perceptions
- Autor:
Yuksel Goktas
Turgay Demirel
- Página:
908
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-03.txt
- Documento número 984284
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring students’ learning experience in an international online research seminar in the Synchronous Cyber Classroom
- Autor:
Daniel Chia-En Teng
Nian-Shing Chen
Kinshuk
Tommaso Leo
- Página:
918
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-03.txt
- Documento número 984285
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of computer-assisted teaching on remedying misconceptions: The case of the subject “probability”
- Autor:
Ramazan Gürbüz
Osman Birgin
- Página:
931
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-03.txt
- Documento número 984286
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The influence of student characteristics on the use of adaptive e-learning material
- Autor:
J.R. van Seters
M.A. Ossevoort
J. Tramper
M.J. Goedhart
- Página:
942
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-03.txt
- Documento número 984287
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Web conferencing for synchronous online tutorials: Perspectives of tutors using a new medium
- Autor:
Karen Kear
Frances Chetwynd
Judith Williams
Helen Donelan
- Página:
953
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-03.txt
- Documento número 984288
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo