1. importsource = "03601315-2012-03.txt"
Se encontraron 39 resultados.
Artículo:

Blog-enhanced ICT courses: Examining their effects on prospective teachers’ ICT competencies and perceptions

Autor:

Yuksel Goktas

Turgay Demirel

Página:

908

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

3

Periodo:

Abril 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-03.txt

  • Documento número 984284
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring students’ learning experience in an international online research seminar in the Synchronous Cyber Classroom

Autor:

Daniel Chia-En Teng

Nian-Shing Chen

Kinshuk

Tommaso Leo

Página:

918

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

3

Periodo:

Abril 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-03.txt

  • Documento número 984285
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of computer-assisted teaching on remedying misconceptions: The case of the subject “probability”

Autor:

Ramazan Gürbüz

Osman Birgin

Página:

931

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

3

Periodo:

Abril 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-03.txt

  • Documento número 984286
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The influence of student characteristics on the use of adaptive e-learning material

Autor:

J.R. van Seters

M.A. Ossevoort

J. Tramper

M.J. Goedhart

Página:

942

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

3

Periodo:

Abril 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-03.txt

  • Documento número 984287
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Web conferencing for synchronous online tutorials: Perspectives of tutors using a new medium

Autor:

Karen Kear

Frances Chetwynd

Judith Williams

Helen Donelan

Página:

953

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

3

Periodo:

Abril 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-03.txt

  • Documento número 984288
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo