- importsource = "03601315-2012-09.txt"
- Artículo:
Dynamic scaffolding of socially regulated learning in a computer-based learning environment
- Autor:
Inge Molenaar, Claudia Roda, Carla van Boxtel, Peter Sleegers
- Página:
515
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93545
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Implementing Web 2.0 technologies in higher education: A collective case study
- Autor:
Sue Bennett, Andrea Bishop, Barney Dalgarno, Jenny Waycott, Gregor Kennedy
- Página:
524
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93546
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A new Internet tool for automatic evaluation in Control Systems and Programming
- Autor:
D. Muñoz de la Peña, F. Gómez-Estern, S. Dormido
- Página:
535
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93547
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The learner characteristics, features of desktop 3D virtual reality environments, and college chemistry instruction: A structural equation modeling analysis
- Autor:
Zahira Merchant, Ernest T. Goetz, Wendy Keeney-Kennicutt, Oi-man Kwok, Lauren Cifuentes, Trina J. Davis
- Página:
551
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93548
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What factors predict undergraduate students' use of technology for learning? A case from Hong Kong
- Autor:
Chun Lai, Qiu Wang, Jing Lei
- Página:
569
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93549
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo