1. importsource = "03601315-2012-09.txt"
Se encontraron 116 resultados.
Artículo:

Dynamic scaffolding of socially regulated learning in a computer-based learning environment

Autor:

Inge Molenaar, Claudia Roda, Carla van Boxtel, Peter Sleegers

Página:

515

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93545
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Implementing Web 2.0 technologies in higher education: A collective case study

Autor:

Sue Bennett, Andrea Bishop, Barney Dalgarno, Jenny Waycott, Gregor Kennedy

Página:

524

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93546
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A new Internet tool for automatic evaluation in Control Systems and Programming

Autor:

D. Muñoz de la Peña, F. Gómez-Estern, S. Dormido

Página:

535

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93547
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The learner characteristics, features of desktop 3D virtual reality environments, and college chemistry instruction: A structural equation modeling analysis

Autor:

Zahira Merchant, Ernest T. Goetz, Wendy Keeney-Kennicutt, Oi-man Kwok, Lauren Cifuentes, Trina J. Davis

Página:

551

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93548
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What factors predict undergraduate students' use of technology for learning? A case from Hong Kong

Autor:

Chun Lai, Qiu Wang, Jing Lei

Página:

569

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93549
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo