- importsource = "03601315-2014-06.txt"
- Artículo:
Cognitive outcomes from the Game-Design and Learning (GDL) after-school program
- Autor:
Mete Akcaoglu
- Página:
72
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984640
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An empirical study comparing gamification and social networking on e-learning
- Autor:
Luis de-Marcos
- Página:
82
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984641
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing effects of information architecture of digital libraries on supporting E-learning: A case study on the Digital Library of Nature & Culture
- Autor:
Chih-Ming Chen
- Página:
92
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984642
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does online learning impede degree completion? A national study of community college students
- Autor:
Peter Shea
- Página:
103
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984643
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How media choice affects learner interactions in distance learning clases
- Autor:
Brian Thoms
- Página:
112
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984644
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo