1. importsource = "03601315-2014-07.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

The added value of a gaming context and intelligent adaptation for a mobile learning application for vocabulary learning

Autor:

Jacobijn Sandberg

Marinus Maris

Pepijn Hoogendoorn

Página:

119

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984667
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Motivating factors in online language teacher education in southern Argentina

Autor:

Darío Luis Banegas

Graciela I. Manzur Busleimán

Página:

31

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984668
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Epistemic evaluation and comprehension of web-source information on controversial science-related topics: Effects of a short-term instructional intervention

Autor:

Lucia Mason, Andrea Anahi Junyent

Maria Caterina Tornatora

Página:

143

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984669
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of loneliness and differential usage of Facebook on college adjustment of first-year students

Autor:

Donghee Yvette Wohn

Robert LaRose

Página:

158

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984670
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Direct measures of digital information processing and communication skills in primary education: Using item response theory for the development and validation of an ICT competence scale

Autor:

Koen Aesaert

Daniël van Nijlen

Ruben Vanderlinde

Página:

168

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984671
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo