- importsource = "03601315-2014-07.txt"
- Artículo:
The added value of a gaming context and intelligent adaptation for a mobile learning application for vocabulary learning
- Autor:
Jacobijn Sandberg
Marinus Maris
Pepijn Hoogendoorn
- Página:
119
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984667
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Motivating factors in online language teacher education in southern Argentina
- Autor:
Darío Luis Banegas
Graciela I. Manzur Busleimán
- Página:
31
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984668
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Epistemic evaluation and comprehension of web-source information on controversial science-related topics: Effects of a short-term instructional intervention
- Autor:
Lucia Mason, Andrea Anahi Junyent
Maria Caterina Tornatora
- Página:
143
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984669
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of loneliness and differential usage of Facebook on college adjustment of first-year students
- Autor:
Donghee Yvette Wohn
Robert LaRose
- Página:
158
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984670
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Direct measures of digital information processing and communication skills in primary education: Using item response theory for the development and validation of an ICT competence scale
- Autor:
Koen Aesaert
Daniël van Nijlen
Ruben Vanderlinde
- Página:
168
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984671
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo