- isn = "10749039"
- Artículo:
Patrolling the Borders of Otherness: Dis/placed Identity Positions for Teachers and Students in Schooled Spaces
- Autor:
Elizabeth Hirst
Jennifer A. Vadeboncoeur
- Página:
205
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Año:
2006
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2006-03.txt
- Documento número 282396
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Urban Renewal From the Inside Out: Spatial and Critical Literacies in a Low Socioeconomic School Community
- Autor:
Barbara Comber
Helen Nixon
Louise Ashmore
Stephen Loo
Jackie Cook
- Página:
228
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Año:
2006
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2006-03.txt
- Documento número 282397
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Positioning Students as Actors and Authors: A Chronotopic Analysis of Collaborative Learning Activities
- Autor:
Raymond Brown
Peter Renshaw
- Página:
247
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Año:
2006
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2006-03.txt
- Documento número 282398
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
"In the Neighborhood of": Dialogic Uncertainties and the Rise of New Subject Positions in Environmental Education
- Autor:
Joy Hardy
- Página:
260
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Año:
2006
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2006-03.txt
- Documento número 282399
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Literacies, From a Dialectical Perspective
- Autor:
Wolff-Michael Roth
- Página:
279
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Año:
2006
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2006-04.txt
- Documento número 282400
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:58 p. m.
- Enlace directo