- pub = ("English teaching professional")
- Artículo:
Nearly drummed out
- Autor:
Edna Collins
- Resumen:
relates her experience with a potentially disruptive pupil
- Página:
22
- Sección:
Teaching young learners
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
56
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-03.txt
- Documento número 144979
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tell me a story!
- Autor:
Jeanette Corbett
- Resumen:
shares some suggestions for storytelling
- Página:
23
- Sección:
Teaching young learners
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
56
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-03.txt
- Documento número 144980
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Nlp in be
- Autor:
Marjorie Rosenberg
- Resumen:
extends the use of Neuro-Linguistic Programming to the business English classroom
- Página:
34
- Sección:
Business english professional
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
56
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-03.txt
- Documento número 144981
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Be through mi
- Autor:
Monica Hoogstad
- Resumen:
finds the theory of multiple intelligences applies equally to business students
- Página:
37
- Sección:
Business english professional
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
56
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-03.txt
- Documento número 144982
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Watching and being watched
- Autor:
Daniel Barber
- Resumen:
wants to make observation rewarding for both observer and observed
- Página:
52
- Sección:
Teacher development
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
56
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-03.txt
- Documento número 144983
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo