1. pub = ("English teaching professional")
Se encontraron 2485 resultados.
Artículo:

Nearly drummed out

Autor:

Edna Collins

Resumen:

relates her experience with a potentially disruptive pupil

Página:

22

Sección:

Teaching young learners

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

56

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2008-03.txt

  • Documento número 144979
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Tell me a story!

Autor:

Jeanette Corbett

Resumen:

shares some suggestions for storytelling

Página:

23

Sección:

Teaching young learners

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

56

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2008-03.txt

  • Documento número 144980
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Nlp in be

Autor:

Marjorie Rosenberg

Resumen:

extends the use of Neuro-Linguistic Programming to the business English classroom

Página:

34

Sección:

Business english professional

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

56

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2008-03.txt

  • Documento número 144981
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Be through mi

Autor:

Monica Hoogstad

Resumen:

finds the theory of multiple intelligences applies equally to business students

Página:

37

Sección:

Business english professional

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

56

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2008-03.txt

  • Documento número 144982
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Watching and being watched

Autor:

Daniel Barber

Resumen:

wants to make observation rewarding for both observer and observed

Página:

52

Sección:

Teacher development

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

56

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2008-03.txt

  • Documento número 144983
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo