- pub = ("Journal of chemical Education")
- Artículo:
ChemVoyage: A Web-Based, Simulated Learning Environment with Scaffolding and Linking Visualization to Conceptualization
- Autor:
Christopher McRae
Peter Karuso
Fei Liu
- Página:
878
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 248873
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Life Cycle Assessment Software for Product and Process Sustainability Analysis
- Autor:
Marina Vervaeke
- Página:
884
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 248874
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pourbaix (E–pH-M) Diagrams in Three Dimensions
- Autor:
Lester L. Pesterfield
Jeremy B. Maddox
Michael S. Crocker
- Página:
891
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 248875
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Systematic Approach for Calculating the Concentrations of Chemical Species in Multiequilibrium Problems: Inclusion of the Ionic Strength Effects
- Autor:
Juan J. Baeza-Baeza
M. Celia García-Álvarez-Coque
- Página:
900
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 248876
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using the Logarithmic Concentration Diagram, Log C, To Teach Acid–Base Equilibrium
- Autor:
Jeffrey Kovac
- Página:
905
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 248877
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Enlace directo