- pub = ("Spanish Jornal Of Psychology, The")
- Artículo:
Simulation of the filtering role of habituational to stimuli
- Autor:
Lola Alonso
Rafael Moreno
José Santacreu
- Página:
134
- Sección:
Articles
- Publicación:
Spanish Jornal Of Psychology, The
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2005-02.txt
- Documento número 1360196
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:50:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:50:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A new mathematical model for assessment of memorization dynamics
- Autor:
Igor I. Stepanov
Charles I. Abramson
- Página:
142
- Sección:
Articles
- Publicación:
Spanish Jornal Of Psychology, The
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2005-02.txt
- Documento número 1360197
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:50:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:50:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Lexical processing of ambiguous words
- Sub título:
Dominance or associative strength?
- Autor:
Francisco Nievas
Fernando Justicia
Jose J. Cañas
- Página:
157
- Sección:
Articles
- Publicación:
Spanish Jornal Of Psychology, The
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2005-02.txt
- Documento número 1360198
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:50:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:50:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constructivism, the so-called semantic learning theories, and situated cognition versus the psychological learning theories
- Autor:
Juan José Aparicio
María Rodríguez Moneo
- Página:
180
- Sección:
Articles
- Publicación:
Spanish Jornal Of Psychology, The
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2005-02.txt
- Documento número 1360199
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:50:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:50:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How impulsivity is related to intelligence and academic achievement
- Autor:
Andreu Vigil Colet
Fabia Morales Vives
- Página:
199
- Sección:
Articles
- Publicación:
Spanish Jornal Of Psychology, The
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2005-02.txt
- Documento número 1360200
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:50:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:50:48 a. m.
- Enlace directo