- sec = ("Career Views")
- Artículo:
Mentors & Protégés
- Autor:
Timothy Stoltzfus-Dueck
- Resumen:
Physics student praises mentor for good career guidance.
- Página:
240
- Sección:
Career Views
- Publicación:
Nature
- Volúmen:
439
- Número:
7073
- Fecha:
January 12 2006
- ISSN:
00280836
- SrcID:
00280836-2006-01-12.txt
- Documento número 295442
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Alumnus Journal: Writing up
- Autor:
Sidney Omelon
- Resumen:
Finishing a thesis can be worrisome and wonderful.
- Página:
240
- Sección:
Career Views
- Publicación:
Nature
- Volúmen:
439
- Número:
7073
- Fecha:
January 12 2006
- ISSN:
00280836
- SrcID:
00280836-2006-01-12.txt
- Documento número 295443
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Neal Copeland and Nancy Jenkins, principal investigators, Institute of Molecular and Cell Biology, Singapore
- Autor:
Janet Wright
- Resumen:
Husband-and-wife team venture overseas to start new cancer lab.
- Página:
1028
- Sección:
Career Views
- Publicación:
Nature
- Volúmen:
439
- Número:
7079
- Fecha:
Febrero 23 2006
- ISSN:
00280836
- SrcID:
00280836-2006-02-26.txt
- Documento número 295783
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning to teach
- Autor:
Keith Trigwell
Richard Arnold
- Resumen:
Oxford centre looks at whether improving teaching skills enhances research.
- Página:
1028
- Sección:
Career Views
- Publicación:
Nature
- Volúmen:
439
- Número:
7079
- Fecha:
Febrero 23 2006
- ISSN:
00280836
- SrcID:
00280836-2006-02-26.txt
- Documento número 295784
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
PhD, take two
- Autor:
Mhairi Dupré
- Resumen:
After a disappointing first attempt at a PhD, one grad student gets a new start.
- Página:
1028
- Sección:
Career Views
- Publicación:
Nature
- Volúmen:
439
- Número:
7079
- Fecha:
Febrero 23 2006
- ISSN:
00280836
- SrcID:
00280836-2006-02-26.txt
- Documento número 295785
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:14 p. m.
- Enlace directo