1. isn = "10779124"
Se encontraron 370 resultados.
Artículo:

The MARBLE project: A collaborative approach to producing educational material for the Web

Autor:

Sarah Price

Patrick McAndrew

Mary Cuttle

Roger Rist

Terry Mayes

Eric Bonharme

Ray Land

Jeff Haywood

Hamish MacLeod

Página:

293

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

3

Número:

2-3

Periodo:

Febrero 1997

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-1997-02.TXT

  • Documento número 1665290
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An interactive, networked, asynchronous, student evaluation system: Architecture and field studies

Autor:

Mimi M. Recker

John Greenwood

Página:

327

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

3

Número:

4

Periodo:

Marzo 1997

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-1997-03.TXT

  • Documento número 1665291
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Faculty Perceptions of distance education: Factors influencing utilization

Autor:

Pamela Taylor Northrup

Página:

343

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

3

Número:

4

Periodo:

Marzo 1997

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-1997-03.TXT

  • Documento número 1665292
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Strategies for asynchronous transfer mode (ATM ) implementation in the distance learning environment

Autor:

Marylin Kemper Littman

Página:

359

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

3

Número:

4

Periodo:

Marzo 1997

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-1997-03.TXT

  • Documento número 1665293
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Networked information to create educational guided paths

Autor:

Frank M. Shipman III

Catherine C. Marshall

Richard Furuta

Donald A. Brenner

Hao-Wei Hsieh

Vijay Kumar

Página:

383

Publicación:

International Journal of Educational Telecommunications

Volúmen:

3

Número:

4

Periodo:

Marzo 1997

ISSN:

10779124

SrcID:

10779124-1997-03.TXT

  • Documento número 1665294
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
  • Enlace directo