- isn = "10779124"
- Artículo:
The MARBLE project: A collaborative approach to producing educational material for the Web
- Autor:
Sarah Price
Patrick McAndrew
Mary Cuttle
Roger Rist
Terry Mayes
Eric Bonharme
Ray Land
Jeff Haywood
Hamish MacLeod
- Página:
293
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
2-3
- Periodo:
Febrero 1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-02.TXT
- Documento número 1665290
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An interactive, networked, asynchronous, student evaluation system: Architecture and field studies
- Autor:
Mimi M. Recker
John Greenwood
- Página:
327
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Periodo:
Marzo 1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-03.TXT
- Documento número 1665291
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Faculty Perceptions of distance education: Factors influencing utilization
- Autor:
Pamela Taylor Northrup
- Página:
343
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Periodo:
Marzo 1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-03.TXT
- Documento número 1665292
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Strategies for asynchronous transfer mode (ATM ) implementation in the distance learning environment
- Autor:
Marylin Kemper Littman
- Página:
359
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Periodo:
Marzo 1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-03.TXT
- Documento número 1665293
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Networked information to create educational guided paths
- Autor:
Frank M. Shipman III
Catherine C. Marshall
Richard Furuta
Donald A. Brenner
Hao-Wei Hsieh
Vijay Kumar
- Página:
383
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Periodo:
Marzo 1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-03.TXT
- Documento número 1665294
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:48 p. m.
- Enlace directo