- pub = ("E-Business Advisor")
- Artículo:
As more e-tailers fall by the wayside, it's Increasingly apparent that customer service Drives e-commerce success. Learn from Lands' End: put customers first. Humanize your web customer Service.
- Página:
12
- Publicación:
e-BUSINESS ADVISOR ISSN 10939091
- Volúmen:
18
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2000
- SrcID:
2000-08BUS.txt
- Documento número 1485234
- Actualizado el miércoles, 12 de mayo de 2021 12:41:29 p. m.
- Creado el miércoles, 12 de mayo de 2021 12:41:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Meet your Customers' needs through cultural Marketing Don't ignore the opportunity to meet the online Needs of a culturally diverse population target Your marketing efforts to increase sales reduce Support costs earn customer loyalty.
- Página:
18
- Publicación:
e-BUSINESS ADVISOR ISSN 10939091
- Volúmen:
18
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2000
- SrcID:
2000-08BUS.txt
- Documento número 1485235
- Actualizado el miércoles, 12 de mayo de 2021 12:41:29 p. m.
- Creado el miércoles, 12 de mayo de 2021 12:41:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A must for e-business What business intelligence is, why you need it And how to get started.
- Página:
22
- Publicación:
e-BUSINESS ADVISOR ISSN 10939091
- Volúmen:
18
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2000
- SrcID:
2000-08BUS.txt
- Documento número 1485236
- Actualizado el miércoles, 12 de mayo de 2021 12:41:29 p. m.
- Creado el miércoles, 12 de mayo de 2021 12:41:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How to pick the best portal It's hard to argue the benefits of a corporate Portal, what features should you look for in The plethora of portal solutions on the Market?.
- Página:
30
- Publicación:
e-BUSINESS ADVISOR ISSN 10939091
- Volúmen:
18
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2000
- SrcID:
2000-08BUS.txt
- Documento número 1485237
- Actualizado el miércoles, 12 de mayo de 2021 12:41:29 p. m.
- Creado el miércoles, 12 de mayo de 2021 12:41:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Boost your brand through usability Want a return on your web investment? Engage your most profitable customers To encourage repeat visits.
- Página:
36
- Publicación:
e-BUSINESS ADVISOR ISSN 10939091
- Volúmen:
18
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2000
- SrcID:
2000-08BUS.txt
- Documento número 1485238
- Actualizado el miércoles, 12 de mayo de 2021 12:41:29 p. m.
- Creado el miércoles, 12 de mayo de 2021 12:41:29 p. m.
- Enlace directo