1. pub = ("School Psychology International")
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

Initial Developmental Of The Student’s Of The Student’s Life Satisfaction Scale

Autor:

E. Scott Huebner

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

12

Número:

3

Periodo:

Agosto 1991

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1991-03.txt

  • Documento número 1634432
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Change In Focus… Without Losing Of The Child: An Ecological Systems Approach; Due To The Influence Of Family Therapy, Ecological And Systems Theory Approaches, There Has Been Abd Increasing Tendency Within School Psychology To Shift The Focus Of Attention From The Individual Problem Child To The Child Environment And To Place The Main Emphasis Upon Prevention

Autor:

Roland Käser

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Febrero 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-01.txt

  • Documento número 1634433
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Impact Of Cooperative Group Work In Ethnic Relations In Middle School; The Potential Of An Enhanced Cooperative Group Work Curriculum To Increase Liking Of The Classmates

Autor:

Peter K. Smith

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Febrero 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-01.txt

  • Documento número 1634434
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Students With Learning Disabilities: Academic And Psychosocial Aspects Of Adaptations; This Study Explores Learning Disabled Students’ Academic Ana Psychosocial Adjustment As Comparated To Their Non Disabled Classmates Within The Mainstream Public Education System In Greece

Autor:

Chryse Hatzichristou

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Febrero 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-01.txt

  • Documento número 1634435
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sex Differences In The Efectives Of Peer Tutoring; Many Elementary School Have Always Encouraged Children To Help Each Other

Autor:

Keith Topping

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Febrero 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-01.txt

  • Documento número 1634436
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo