- pub = ("School Psychology International")
- Artículo:
Initial Developmental Of The Student’s Of The Student’s Life Satisfaction Scale
- Autor:
E. Scott Huebner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-03.txt
- Documento número 1634432
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Change In Focus… Without Losing Of The Child: An Ecological Systems Approach; Due To The Influence Of Family Therapy, Ecological And Systems Theory Approaches, There Has Been Abd Increasing Tendency Within School Psychology To Shift The Focus Of Attention From The Individual Problem Child To The Child Environment And To Place The Main Emphasis Upon Prevention
- Autor:
Roland Käser
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-01.txt
- Documento número 1634433
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Impact Of Cooperative Group Work In Ethnic Relations In Middle School; The Potential Of An Enhanced Cooperative Group Work Curriculum To Increase Liking Of The Classmates
- Autor:
Peter K. Smith
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-01.txt
- Documento número 1634434
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Students With Learning Disabilities: Academic And Psychosocial Aspects Of Adaptations; This Study Explores Learning Disabled Students’ Academic Ana Psychosocial Adjustment As Comparated To Their Non Disabled Classmates Within The Mainstream Public Education System In Greece
- Autor:
Chryse Hatzichristou
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-01.txt
- Documento número 1634435
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sex Differences In The Efectives Of Peer Tutoring; Many Elementary School Have Always Encouraged Children To Help Each Other
- Autor:
Keith Topping
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-01.txt
- Documento número 1634436
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo