- pub = ("Educational technology")
- Artículo:
Design-based research strategies for developing a scientific inquiry curriculum in a multi-user virtual environment.
- Autor:
Brian Nelson
Diane Jass Ketelhut
Jody Clarke
Cassie Bowman
Chris Dede
- Página:
21
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY - FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-01TEC.txt
- Documento número 1487354
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The classroom as “living laboratory”: Design-based research for understanding, comparing, and evaluating learning science through design.
- Autor:
Yasmin B. Kafai
- Página:
28
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY - FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-01TEC.txt
- Documento número 1487355
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design-based research: More than formative assessment? An account of the virtual solar system project.
- Autor:
Kenneth E. hay
Beaumie Kim
Tonya Couch Roy
- Página:
34
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY - FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-01TEC.txt
- Documento número 1487356
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design-based research methods and theory building: A case study of research with "speakEasy".
- Autor:
Christopher M. Hoadley
- Página:
42
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY - FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-01TEC.txt
- Documento número 1487357
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design-based research in educational technology: Progress made, challenges remain.
- Autor:
Thomas C. Reeves
- Página:
48
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY - FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-01TEC.txt
- Documento número 1487358
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Enlace directo