1. pub = ("School Psychology International")
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

Incorporating A Brief Social Skills Unit Into The Regular Classroom Setting; Social Skills Training Provides A Cost Effective Way To Proactively Alter The Classroom Environment

Autor:

Lois E. Possell

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

2

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-02.txt

  • Documento número 1634442
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pupils Perceptions Of Their Own Behavioral: An Algerian Study Of Monolingual And Bilingual Students

Autor:

Z. Guernina

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

2

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-02.txt

  • Documento número 1634443
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Greek Teachers’ Judgments About The Nature And Severity Of Classroom Problems; A Survey Of Greek Elementary Teachers Investigated Their Judgments Concerning The Nature And Severity Of Classroom Problems

Autor:

Mileva Gaurilidou

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

2

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-02.txt

  • Documento número 1634444
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Secondary Schoolgirls’ Perception Of Women’s Roles And Their Achievement Orientation; Many Studies Have Revealed That Females Tend To Avoid Circumstances That Are Likely To Produce Success, And That They Are Not As Highly Oriented Towards Achievement As Are Males Horner, 1972

Autor:

Olufunmilayo Mowaiye

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

2

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-02.txt

  • Documento número 1634445
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Taling A Human Rights Perspective: Some Basic Implications For The Practicing School Psychologist; This Article Was Given As A Keynote Address At The ISPA Colloquium In Istanbul, July 1992

Autor:

Robert Burden

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1634446
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo