- pub = ("School Psychology International")
- Artículo:
Incorporating A Brief Social Skills Unit Into The Regular Classroom Setting; Social Skills Training Provides A Cost Effective Way To Proactively Alter The Classroom Environment
- Autor:
Lois E. Possell
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-02.txt
- Documento número 1634442
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pupils Perceptions Of Their Own Behavioral: An Algerian Study Of Monolingual And Bilingual Students
- Autor:
Z. Guernina
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-02.txt
- Documento número 1634443
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Greek Teachers’ Judgments About The Nature And Severity Of Classroom Problems; A Survey Of Greek Elementary Teachers Investigated Their Judgments Concerning The Nature And Severity Of Classroom Problems
- Autor:
Mileva Gaurilidou
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-02.txt
- Documento número 1634444
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Secondary Schoolgirls’ Perception Of Women’s Roles And Their Achievement Orientation; Many Studies Have Revealed That Females Tend To Avoid Circumstances That Are Likely To Produce Success, And That They Are Not As Highly Oriented Towards Achievement As Are Males Horner, 1972
- Autor:
Olufunmilayo Mowaiye
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-02.txt
- Documento número 1634445
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Taling A Human Rights Perspective: Some Basic Implications For The Practicing School Psychologist; This Article Was Given As A Keynote Address At The ISPA Colloquium In Istanbul, July 1992
- Autor:
Robert Burden
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1634446
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo