- isn = "00131784"
- Artículo:
Making Reading Relevant for Adolescents
- Autor:
Thomas W. Bean
- Resumen:
To Stem Teens' Declining Interest In Reading, Start Book Clubs, Build a Class Library, and Compare Contemporary Fiction With Classics
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-11.txt
- Documento número 1638009
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Internet Reader
- Autor:
Jim Burke
- Resumen:
Internet Reading Can Turn Reluctant Readers into Browsers, In The Best Possible Sense
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-11.txt
- Documento número 1638010
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Questioning the Author: Making Sense of Social Studies
- Autor:
Isabel L. Beck
Margaret G. McKeown
- Resumen:
This Instructional Approach Shows Students How to Ferret Meaning From Dense and Obscure Prose
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-11.txt
- Documento número 1638011
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Aren't These Books for Little Kids?
- Autor:
Linda Webb Billman
- Resumen:
Picture Books Powerfully Introduce Serious Subjects, From Pollution to World War II
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-11.txt
- Documento número 1638012
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning in the Park
- Autor:
Sylvia C. Chard
Marilyn E. Flockhart
- Resumen:
A Project in The Park Integrates Language Arts, History, Ecology, Geography, and Physical Science for 4th And 5th Graders
- Página:
53
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-11.txt
- Documento número 1638013
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo