1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

No Schools Left Behind

Autor:

Victoria L. Bernhardt

Resumen:

A Primer for Schools Attempting to Analyze the Data They Collect

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1638024
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Effects of High-Stakes Testing on Student Motivation and Learning

Autor:

Audrey L. Amrein

David C. Berliner

Resumen:

Having a High-Stakes Test Does Not Mean That A State Can Expect Its Students to Do Well on Other Measures of Achievement. In Addition, Such Tests Can Stifle Student Motivation to Learn

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1638025
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Power of Testing

Autor:

Matthew Gandal

Laura McGiffert

Resumen:

Why Educators Should Embrace Tests That Are Tools for Transforming Teaching and Learning

Página:

39

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1638026
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Dangers of Testing

Autor:

Monty Neill

Resumen:

Why Educators Should Repudiate Tests That Narrow the Curriculum and Dumb Down Instruction

Página:

43

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1638027
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Seductive Allure of Data

Autor:

W. James Popham

Resumen:

In the Quest for Assessment Sanity, Which Kinds of Data Should We Spurn? Which Should We Respect?

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1638028
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo