- isn = "00131784"
- Artículo:
No Schools Left Behind
- Autor:
Victoria L. Bernhardt
- Resumen:
A Primer for Schools Attempting to Analyze the Data They Collect
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638024
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effects of High-Stakes Testing on Student Motivation and Learning
- Autor:
Audrey L. Amrein
David C. Berliner
- Resumen:
Having a High-Stakes Test Does Not Mean That A State Can Expect Its Students to Do Well on Other Measures of Achievement. In Addition, Such Tests Can Stifle Student Motivation to Learn
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638025
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Power of Testing
- Autor:
Matthew Gandal
Laura McGiffert
- Resumen:
Why Educators Should Embrace Tests That Are Tools for Transforming Teaching and Learning
- Página:
39
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638026
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Dangers of Testing
- Autor:
Monty Neill
- Resumen:
Why Educators Should Repudiate Tests That Narrow the Curriculum and Dumb Down Instruction
- Página:
43
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638027
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Seductive Allure of Data
- Autor:
W. James Popham
- Resumen:
In the Quest for Assessment Sanity, Which Kinds of Data Should We Spurn? Which Should We Respect?
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1638028
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo