- isn = "00131784"
- Artículo:
Leading from the Eye of the Storm
- Autor:
Scott Thompson
- Resumen:
Spiritual Leadership Enables Educators to Build the Inner Strength They Need to Effectively Manage Conflict
- Página:
60
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1638064
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Meeting Challenges in Urban Schools
- Autor:
Larry Cuban
- Resumen:
Rhetoric About Leadership Often Obscures the Fact That School Leadership Is Rooted in The Realities of Place, Roles, and Resources
- Página:
64
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1638065
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Is for Audacity: Lessons in Leadership from Lorraine Monroe
- Autor:
Kathy Checkley
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1638066
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sharing the Lead
- Autor:
Janice Patterson
Jerry Patterson
- Resumen:
How Teacher Leaders Shape School Culture
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1638067
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Power of Student Voice
- Autor:
Stephen McKibben
- Resumen:
When Students Become Leaders in a Democratic Learning Community, the School Benefits from Their Perspective and Their Idealism
- Página:
79
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1638068
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo