- pub = ("The physics teacher")
- Artículo:
Commedia dell'Arte as a Metaphor for the Art of Teaching
- Autor:
Robert A. Morse
- Página:
392
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
07
- Periodo:
Octubre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-10.txt
- Documento número 1251074
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching the Delightful Laws of Physics in a Survey Course
- Autor:
Paul G. Hewitt
- Página:
394
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
07
- Periodo:
Octubre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-10.txt
- Documento número 1251075
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Course Connecting Astronomy to Art, History, and Literature
- Autor:
Don Olson
- Página:
396
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
07
- Periodo:
Octubre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-10.txt
- Documento número 1251076
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
And the Survey Says…
- Autor:
Susan C. White
- Página:
400
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
07
- Periodo:
Octubre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-10.txt
- Documento número 1251077
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Workshop Physics and Related Curricula: A 25-Year History of Collaborative Learning Enhanced by Computer Tools for Observation and Analysis
- Autor:
Priscilla W. Laws
Maxine C. Willis
David R. Sokoloff
- Página:
401
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
07
- Periodo:
Octubre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-10.txt
- Documento número 1251078
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Enlace directo