- pub = ("The physics teacher")
- Artículo:
Color Addition and Subtraction Apps
- Autor:
Frances Ruiz
Michael J. Ruiz
- Página:
423
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
07
- Periodo:
Octubre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-10.txt
- Documento número 1251084
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bringing (Century-Old) Technology into the Classroom, Part I: Teaching Mechanics and Thermodynamics with Antiques
- Autor:
John W. Jewett Jr.
- Página:
428
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
07
- Periodo:
Octubre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-10.txt
- Documento número 1251085
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Defining and Developing “Critical Thinking” Through Devising and Testing Multiple Explanations of the Same Phenomenon
- Autor:
Eugenia Etkina
Gorazd Planinsic
- Página:
432
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
07
- Periodo:
Octubre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-10.txt
- Documento número 1251086
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The sound of church bells: Tracking down the secret of a traditional arts and crafts trade
- Autor:
Patrik Vogt
Lutz Kasper
Jan-Philipp Burde
- Página:
438
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
07
- Periodo:
Octubre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-10.txt
- Documento número 1251087
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A demonstration of “weightlessness” with 1-kg mass and balloon
- Autor:
Jasmina Balukovic
Josip Slisko
Adrián Corona Cruz
- Página:
440
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
07
- Periodo:
Octubre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-10.txt
- Documento número 1251088
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:40 a. m.
- Enlace directo