- isn = "00131784"
- Artículo:
The High School. College Disconnect
- Autor:
Michael W. Kirst
- Resumen:
Many Students Are Ignorant of What It Takes to Succeed in College
- Página:
51
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-11.txt
- Documento número 1638094
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building Bridges to College
- Autor:
Patricia Gándara
- Resumen:
California’s High School Puente Project Encourages High School Students to Attend Four Year Colleges
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-11.txt
- Documento número 1638095
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why do students drop advanced mathematics?
- Autor:
Ilana Horn
- Resumen:
What Schools Teachers Can Do to Halt Attrition from Higher Math
- Página:
61
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-11.txt
- Documento número 1638096
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Untracking Earth Science
- Autor:
Sherry P. King
Seth Weitzman
Larry Keane
- Resumen:
Making a Challenging Course Inclusive Did Not Significantly Lower Its Passing Rates on The Regents Exam, A New York School District Found
- Página:
66
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-11.txt
- Documento número 1638097
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Narrowing the Gap in affluent schools
- Autor:
Frank D. Grossman
- Resumen:
Three Suburban Districts Explored Ways to Eliminate Tracking Implement Enrichment Programs More Equitably
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-11.txt
- Documento número 1638098
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo