- isn = "00131784"
- Artículo:
Treat All Students Like the “Best” Students
- Autor:
Gene Bottoms
- Resumen:
The High Schools That Work Model Demonstrates That Blending Career and College-Prep Education Can Benefit All Students
- Página:
30
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1638129
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
New Rigor for Career Education
- Autor:
Gary Hoachlander
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1638130
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing Applied Skills
- Autor:
Joe DiMartino
Andrea Castaneda
- Resumen:
The Carnegie Unit, Awarding Course Credit for Seat Time, Is Working Against Efforts to Teach and Test 21st Century Workforce Skills
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1638131
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Facing the Culture Shock of College
- Autor:
Kathleen Cushman
- Resumen:
First-Generation College Students Talk About Identity, Class, and What Helps Them Succeed
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1638132
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Charting a New Course for Schools
- Autor:
Marc Tucker
- Resumen:
The United States No Longer Has the Best Educated Workforce In the World
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1638133
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo