1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Why Aren't More Minorities Taking Advanced Math?

Autor:

Erica N. Walker

Resumen:

Ways to help black and Latino students succeed in higher-level math courses.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 133789
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What We Can Do About Achievement Disparities

Autor:

Sarah Theule Lubienski

Resumen:

To reduce achievement gaps, schools need to help students move beyond the belief that math is memorization.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 133790
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

When Students Choose the Challenge

Autor:

David Suarez

Resumen:

Tasks that are at just the right level of difficulty make learning interesting.

Página:

60

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 133791
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From Arithmetic to Algebra

Autor:

Leanne R. Ketterlin-Geller

Kathleen Jungjohann

David J. Chard

Scott Baker

Resumen:

A taste of algebra in elementary school helps students develop abstract reasoning.

Página:

66

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 133792
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Attitude Adjustments

Autor:

Lesa M. Covington Clarkson

Gay Fawcett

Elaine Shannon-Smith

Nancy T. Goldman

Resumen:

From using graphing calculators to reinforcing math at the zoo, educators share ways to boost the confidence of mathematics students.

Página:

72

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 133793
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo