1. importsource = "03601315-2008-12.txt"
Se encontraron 90 resultados.
Artículo:

Enabling teachers to explore grade patterns to identify individual needs and promote fairer student assessment

Autor:

Sorelle A. Friedler

Yee Lin Tan

Nir J. Peer

Página:

1467

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 797323
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of learning support in simulation-based physics learning

Autor:

Kuo-En Chang

Yu-Lung Chen

He-Yan Lin

Página:

1486

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 797324
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of primary school teachers’ educational beliefs on the classroom use of computers

Autor:

R. Hermans

J. Tondeur

J. van Braak

Página:

1499

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 797325
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Guidelines for the development of e-learning systems by means of proactive questions

Autor:

Javier Andrade

Juan Ares

Rafael García

Página:

1510

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 797326
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Identifying discriminating variables between teachers who fully integrate computers and teachers with limited integration

Autor:

Julie Mueller

Eileen Wood

Teena Willoughby

Página:

1523

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 797327
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo