1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The Best Value in Formative Assessment

Autor:

Stephen Chappuis

Jan Chappuis

Resumen:

Ready-made external tests cannot substitute for the observation and questioning that teachers use to plan next steps.

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

diciembre 2007 – enero 2008

ISSN:

00131784 TEM Informative Assessment

SrcID:

00131784-2007-12.txt

  • Documento número 569955
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessing What Matters

Autor:

Robert J. Sternberg

Resumen:

Worthy assessments drive students to value being creative, analytical, practical, and wise.

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

diciembre 2007 – enero 2008

ISSN:

00131784 TEM Informative Assessment

SrcID:

00131784-2007-12.txt

  • Documento número 569956
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Rest of the Story

Autor:

Thomas R. Guskey

Resumen:

What happens after assessment? Effective correctives include tutoring, cooperative teams, and alternative texts.

Página:

28

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

diciembre 2007 – enero 2008

ISSN:

00131784 TEM Informative Assessment

SrcID:

00131784-2007-12.txt

  • Documento número 569957
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Changing Classroom Practice

Autor:

Dylan Wiliam

Resumen:

Teacher learning communities can help educators transform their day-to-day practice.

Página:

36

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

diciembre 2007 – enero 2008

ISSN:

00131784 TEM Informative Assessment

SrcID:

00131784-2007-12.txt

  • Documento número 569958
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Data in the Driver's Seat

Autor:

Paul Bambrick-Santoyo

Resumen:

How one district used data from interim assessments to improve achievement.

Página:

43

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

diciembre 2007 – enero 2008

ISSN:

00131784 TEM Informative Assessment

SrcID:

00131784-2007-12.txt

  • Documento número 569959
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo