- importsource = "00029505-2009-07.txt"
- Artículo:
Exploring gender differences with different gain calculations in astronomy and biology
- Autor:
Shannon D. Willoughby
Anneke Metz
- Página:
651
- Sección:
Physics education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-07.txt
- Documento número 911268
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A study of pre- and inservice physics teachers' understanding of photoelectric phenomenon as part of the development of a research-based quantum physics course
- Autor:
Mervi A. Asikainen
Pekka E. Hirvonen
- Página:
658
- Sección:
Physics education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-07.txt
- Documento número 911269
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Low-cost coincidence-counting electronics for undergraduate quantum optics
- Autor:
D. Branning
S. Bhandari
M. Beck
- Página:
667
- Sección:
Apparatus and demostration notes
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-07.txt
- Documento número 911270
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fermilab: Physics, the Frontier, and Megascience
- Autor:
Lillian Hoddeson
Adrienne W. Kolb
Catherine Westfall
Gabor Domokos, Reviewer
- Página:
671
- Sección:
Book reviews
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
77
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2009
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2009-07.txt
- Documento número 911271
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:53 a. m.
- Enlace directo