- importsource = "00131784-2002-03.txt"
- Artículo:
Why Invest in Professional Development Schools?
- Autor:
Marsha Levine
- Resumen:
These university-school partnerships put teacher candidates in classrooms for longer periods of time and provide a network of support
- Página:
65
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1637933
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The PD Certificate
- Autor:
Keith Marty
Kathy Barranco
Nancy Van Caster
- Resumen:
A certificate program offers incentives for educators to improve their expertise
- Página:
69
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1637934
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Video to Reflect on Curriculum
- Autor:
Lou-Ellen Finn
- Resumen:
To implement a challenging science curriculum, teachers share advice as they watch tapes of their own and others' practice
- Página:
72
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1637935
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Friday Forums
- Autor:
Jill S. Hudson
- Resumen:
Holding assemblies and specialty classes for students frees up time for teachers to work in study groups
- Página:
76
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1637936
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Time to Rethink
- Autor:
Kiran Thakur
Niloufer Aga
- Resumen:
In India, a school retreat invites staff to regroup, relax, and reflect
- Página:
78
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1637937
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo