- importsource = "00131784-2005-04.txt"
- Artículo:
- Easing the transition to high school 
- Autor:
- Joan Lampert 
- Resumen:
- A freshman advisory program urges students to connect to school resources and activities 
- Página:
- 61 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 62 
- Número:
- 7 
- Periodo:
- Abril 2005 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2005-04.txt 
- Documento número 1025081
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- It’s cool to succeed 
- Autor:
- Terry Grier - Kent D. Peterson 
- Resumen:
- From tutoring to all-star camp, Guilford Country Schools meets the varied academic needs of students 
- Página:
- 65 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 62 
- Número:
- 7 
- Periodo:
- Abril 2005 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2005-04.txt 
- Documento número 1025082
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The self-paced student 
- Autor:
- Angela L. Vaughan 
- Resumen:
- A teacher designs a class structure that emphasizes student responsibility for learning 
- Página:
- 69 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 62 
- Número:
- 7 
- Periodo:
- Abril 2005 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2005-04.txt 
- Documento número 1025083
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Old texts and opera inciting students to read 
- Autor:
- Yaroslav Senyshyn 
- Resumen:
- No need to add the suspense and drama, this teacher finds, when you teach the classics 
- Página:
- 74 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 62 
- Número:
- 7 
- Periodo:
- Abril 2005 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2005-04.txt 
- Documento número 1025084
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Yo, mister ! 
- Autor:
- Louie F. Rodríguez 
- Resumen:
- Students demonstrate respect when they receive it 
- Página:
- 78 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 62 
- Número:
- 7 
- Periodo:
- Abril 2005 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2005-04.txt 
- Documento número 1025085
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 