- importsource = "00131784-2005-12.txt"
 
- Artículo:
 Four Takes on Technology
- Autor:
 Susan M. Alien
Karen M. Dutt-Doner
Karen Eini
- Resumen:
 From scanning handwriting on historical documents to creating culturally responsive an, these educators are integrating technology into their curriculums. and Ann Thompson
- Página:
 66
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 63
- Número:
 4
- Periodo:
 Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-12.txt
- Documento número 1025184
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Assistive Technologies for Reading
- Autor:
 Ted S. Hasselbring
Margaret E. Bausch
- Resumen:
 Technologies that offer background-knowledge videos and synthetic speech help struggling readers understand texts.
- Página:
 72
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 63
- Número:
 4
- Periodo:
 Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-12.txt
- Documento número 1025185
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Navigating the Maze of Hypertext
- Autor:
 Mary McNabb
- Resumen:
 Reading hypertext requires that students develop sophisticated comprehension- monitoring strategies.
- Página:
 76
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 63
- Número:
 4
- Periodo:
 Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-12.txt
- Documento número 1025186
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Taking Technology to Takoradi
- Autor:
 Lydia DePillis
- Resumen:
 When her class decided to refurbish computers for students in Ghana, this student turned into a techie.
- Página:
 80
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 63
- Número:
 4
- Periodo:
 Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-12.txt
- Documento número 1025187
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Speaking With an Accent
- Autor:
 Marge Scherer
- Página:
 7
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 63
- Número:
 4
- Periodo:
 Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-12.txt
- Documento número 1025188
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
 - Enlace directo