- importsource = "00131784-2007-04.txt"
 
- Artículo:
 Are They Ready?
- Autor:
 Marge Scherer
- Resumen:
 One thing we know is that our students need to graduate
- Página:
 7
- Sección:
 Departments
- Volúmen:
 64
- Número:
 7
- Fecha:
 abril 2007
- ISSN:
 00131784-2007-04
- SrcID:
 00131784-2007-04.txt
- Documento número 1025412
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 All About Accountability / The Lowdown on Learning Progressions
- Autor:
 W. James Popham
- Resumen:
 The best learning progressions are fashioned according to a less-is-more model
- Página:
 83
- Sección:
 Departments
- Volúmen:
 64
- Número:
 7
- Fecha:
 abril 2007
- ISSN:
 00131784-2007-04
- SrcID:
 00131784-2007-04.txt
- Documento número 1025413
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Leading to Change / Lessons from Shamombo
- Autor:
 Douglas Reeves
- Resumen:
 What do you need to learn?
- Página:
 85
- Sección:
 Departments
- Volúmen:
 64
- Número:
 7
- Fecha:
 abril 2007
- ISSN:
 00131784-2007-04
- SrcID:
 00131784-2007-04.txt
- Documento número 1025414
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Principal Connection / Who Owns Teacher Growth?
- Autor:
 Joanne Rooney
- Resumen:
 Just as student learning depends on the expertise of teachers, the expertise of teachers depends on the quality of their professional development
- Página:
 87
- Sección:
 Departments
- Volúmen:
 64
- Número:
 7
- Fecha:
 abril 2007
- ISSN:
 00131784-2007-04
- SrcID:
 00131784-2007-04.txt
- Documento número 1025415
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Meet ASCD's 2006 Outstanding Young Educator (aWRD)
- Autor:
 Laura Varlas
- Página:
 89
- Sección:
 Departments
- Volúmen:
 64
- Número:
 7
- Fecha:
 abril 2007
- ISSN:
 00131784-2007-04
- SrcID:
 00131784-2007-04.txt
- Documento número 1025416
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:40 a. m.
 - Enlace directo