1. importsource = "00131784-2008-06.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

Researchers and Educators: Allies in Learning

Autor:

Mark Dynarski

Resumen:

The director of the What Works Clearinghouse calls for backing rigorous research studies.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 1025595
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Collaborative Advantage

Autor:

Jennifer L. Steele

Kathryn Parker Boudett

Resumen:

Lessons from eight schools that seek to understand student achievement data.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 1025596
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Data Beyond High School

Autor:

Karen Arnold

Charles Mojkowski

Resumen:

A school looks at the life trajectories of its recent graduates to assess high school practices Elliot Washor

Página:

60

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 1025597
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student-Driven Research

Autor:

Makeba Jones

Susan Yonezawa

Resumen:

Why and how students can guide research at school

Página:

65

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 1025598
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measuring What Matters

Autor:

Mike Schmoker

Resumen:

Standardized test scores are not always the right data to use

Página:

70

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 1025599
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo