- importsource = "00131784-2009-02.txt"
- Artículo:
Supporting teacher learning teams
- Autor:
Steve Chappuis
Jan Chappuis
Rick Stiggins
- Resumen:
Ongoing, job – embedded, collaborative learning replaces one – day workshops
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 1025669
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
High – leverage strategies for principal Leadership
- Autor:
Richard DuFour
Robert J. Marzano
- Resumen:
Working with teams of teachers yields more benefits than does one – one observation and evaluation
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 1025670
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Come to the fair
- Autor:
Sheila Dahaner
Jon Price
Paula Kluth
- Resumen:
A K – 8 school celebrates staff expertise
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 1025671
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unraveling reliability
- Autor:
James Popham
- Página:
77
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 1025672
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How book groups bring change
- Autor:
Thomas R. Hoerr
- Página:
80
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 1025673
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo